Felanmälan

Vid brand, behov av polis eller akuta olycksfall:
Ring 112  

Insekter/skadedjur
Anticimex, Tel: 0752-45 10 00 (Mån-Fre 07.00-18.00)
Saneringen är kostnadsfri och bekostas via föreningens försäkring. 

Fastighetsservice
Fastighetsägarna, tel: 08-617 76 00 (ordinarie arbetstider) Övriga tider mottas felanmälan via detta formulär
Vid akuta fall utanför ordinarie tider, såsom t.ex. större vattenläckage eller stamstopp, kontakta Securitas Jourmontör, tel: 08-657 64 50
Uppdrag i bostadsrättslägenheterna debiteras den enskilde bostadsrättshavaren. Varje uppdrag debiteras med arbetstid, transport och material, efter gällande arvodeslista. För att underlätta uppdragsbeställning, finns denna fastprislista som täcker de vanligaste tjänsterna. I övriga fall ges en prisindikation i samband med felanmälan/beställning.
För underhåll och reparationer i de delar av fastigheterna som föreningen gemensamt ansvarar för, görs beställning/felanmälan till entreprenören via styrelsen och föreningen står då för kostnaden. Det är alltså viktigt att alltid kontakta styrelsen först, om ärendet gäller sådant som ligger utanför ert eget underhållsansvar som bostadsinnehavare. 

TV/Bredband
Telia FiberLan, tel: 020-755 766 (Mån-Fre 08.00-21.00, Lör-Sön 09.00-17.00)
Chatt: Telias Support 
Om du upplever fel på TV/Internet, kontrollera först om dina grannar också har problem innan du felanmäler. Det underlättar felsökningen.